السلام عليكم. أمس اشتريت شوية توكنات
$TST بسعر تقريباً 0.0226
$USDC أتمنى بعد كام يوم أبيع بسعر 0.03 USDC لكل توكن. ده حوالي 32% ربح.
كمان عندي توكن
$LUNC اللي اشتريته في السوق قبل كام يوم. أفكر أحتفظ بالتوكن ده حوالي شهر لحد السحب الجاي.
اكتبوا في التعليقات لو أنتم كمان عندكم التوكنات دي.
#TSTUSDC #LUNC