#ComparteTusTrades$AR les dije en mis anteriores post que $AR subiría, ahora estoy tomando ganancias, esperando que baje para volver a comprar, ojo solo vendí el 50%
Izjava o omejitvi odgovornosti: Vključuje mnenja tretjih oseb. Ne gre za nasvet. Binance AI se lahko uporablja brez jamstva.Glejte Pogoje.